کد خبر: ۳۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان:
مدیرکل اداره بازرسی استانداری خوزستان از مسئولان دستگاه های اجرایی استان خواست در چارچوب طرح تکریم ارباب رجوع در برخورد با مراجعات سیل زدگان به ادارات ، دقت کنند کرامت انسانی این افراد حفظ شود.
دستگاه های اجرایی کرامت انسانی سیل زدگان را رعایت کنند

به گزارش آراس: شهاب رزمی روز چهارشنبه در جریان برگزاری قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشتر قشرهای آسیب دیده از سیل در استان از روستائیان، عشایر و کشاورزان هستند و به دلیل شدت خسارات رنج های متعددی متحمل شده اند.
وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی و مدیران آنها باید در راستای طرح تکریم ارباب رجوع با این افراد برخورد محترمانه و همراه با شان و کرامت انسانی را رعایت کنند ، گفت: ممکن است مراجعات مردمی طی روزهای آینده به دستگاه های اجرایی به منظور پیگیری های اداری و یا درخواست ها بیشتر شود.

*تخلف عمده ای از خدمات رسانی ها گزارش نشده است
این عضو قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان خوزستان با تاکید بر اینکه تاکنون گزارش تخلف عمده ای به این اداره کل ارائه نشده، افزود: بازرسی های نامحسوسی در نحوه انجام وظیفه دستگاه های عضو این قرارگاه در حال انجام است و عملکرد آنها در حال بررسی است.
رزمی با اشاره به اینکه تعداد چهار گزارش در زمینه خدمات رسانی دستگاه های مرتبط ارائه شده است، گفت: بعد از بررسی و انجام تذکرات ، مشکلات مطرح شده برطرف شدند.

*دستگاه های اجرایی خسارات را واقعی اعلام کنند
مدیرکل اداره بازرسی استانداری خوزستان همچنین با اشاره به اینکه برخی از دستگاه ها در برآورد خسارات بزرگنمایی می کنند، گفت: طبق گزارشات دریافتی بخشی از گزارشات از میزان خسارات و آسیب های وارده واقعی تهیه نشده اند.
وی یادآور شد: از دستگاه های مرتبط در این زمینه خواسته می شود به منظور رعایت حقوق و حفظ بیت المال از هرگونه برآورد تقریبی و یا احتمالی خودداری کنند.
در سیلاب اخیر خوزستان 91 اردوگاه اسکان برای سیل زدگان برپا شد و به بیش از 256 هزار نفر سیل زده امدادرسانی انجام گرفت.
21 شهرستان خوزستان دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار