يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۰۹:۰۵ | Sunday , 03 August 2025
کد خبر: ۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان: به کارگیری فناوری اطلاعات، گسترش خدمات غیرحضوری و افزایش رضایت مندی مخاطبان سازمان را به دنبال دارد

مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان در دیدار با کارشناسان واحدهای فناوری اطلاعات استان تاکید کرد که بکارگیری فناوری اطلاعات گسترش خدمات غیرحضوری و افزایش رضایتمندی مخاطبین سازمان را بدنبال دارد.

به گزارش صبحانه پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان، مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان دیدار با کارشناسان واحدهای فناوری اطلاعات استان با تاکید براینکه بکارگیری فناوری اطلاعات گسترش خدمات غیرحضور ی و افزایش رضایتمندی مخاطبین سازمان را بدنبال دارد گفت : کارکرد فناوری اطلاعات موجب تقسیم بندی سازمانها به توسعه ای و غیرتوسعه ای می گردد و خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی نگاه ویژه ای به حوزه IT دارد . یارعلیزاده همچنین از فناوری اطلاعات بعنوان بازویی توانمند در امکان دسترسی بیشتر و بهتر بیمه شدگان ، مستمری بگیران و کارفرمایان از خدمات سازمان به ویژه غیرحضوری نام بردند .

در ادامه این دیدار داود بختیاری فر رئیس اداره فناوری اطلاعات تامین اجتماعی استان خوزستان با تشریح بخشهایی از فعالیتهای انجام شده در حوزه عملکرد این واحد گفت : امروزه سازمانها در انجام وظایف خود با تغییرات و پدیده های نوینی مواجه هستند که بنا به مقتضیات زمان می بایست همگام و متکی به دانش روز در مسیر این فرایند قرار گیرند . بختیاری فر همچنین با اشاره به کارکردهای IT در عملکرد پاسخگویی به مراجعین سازمان گفت : راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری ، ارتقاء پهنای باند خطوط شعب استان ، بهره مندی از سرور امنیتی Wsus ، پرونده های الکترونیک فنی بیمه شدگان ، ابلاغ الکترونیکی ، بازرسی هوشمند و همچنین تجهیز شعب اقماری در دست احداث تامین اجتماعی استان از اقداماتی است که بعمل آمده و یا در دست اجراست .
رئیس اداره فناوری اطلاعات تامین اجتماعی استان خوزستان همچنین ارائه خدمات نوین با بهره مندی از فناوری اطلاعات را دلیل خوبی دانست تا مردم بتوانند راحت تر از خدمات سازمان تامین اجتماعی استفاده کنند 

نظرات بینندگان
آخرین اخبار