در ششمین مسابقه ملی
بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو، با توجه به میانگین تراز داوطلبان شرکتکننده در کارگاههای برگزار شده توسط مدرسان فعال در ششمین مسابقه ملی فناوری نانو به ترتیب هومن بخشی (ارائه ۲ کارگاه- میانگین تراز داوطلبان ۲۰۶۱) رتبه اول، امیرحسن مهدیزاده مقدم (ارائه ۲ کارگاه- میانگین تراز داوطلبان ۱۳۵۹) رتبه دوم و محمود بیگلری (ارائه ۲ کارگاه- میانگین تراز داوطلبان ۱۳۵۵) رتبه سوم را کسب نمودند.
به گزارش آراس، ستاد توسعه فناوری نانو در راستای ارتقا کیفیت آموزش فناوری نانو و افزایش میزان مشارکت مدرسان فناوری نانو در آموزش این فناوری، هر ساله مدرسان فعال در ارائه کارگاههای آموزشی آمادهسازی مسابقه دانشجویی فناوری نانو را پس از اعلام نتایج آزمون، ارزیابی و اعلام میکند. در همین راستا، دبیرخانه مسابقه نانو اسامی 21 مدرس فعال و 3 مدرس برتر حاضر در ششمین مسابقه ملی فناوری نانو را اعلام کرد.
بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو، با توجه به میانگین تراز داوطلبان شرکتکننده در کارگاههای برگزار شده توسط مدرسان فعال در ششمین مسابقه ملی فناوری نانو به ترتیب هومن بخشی (ارائه ۲ کارگاه- میانگین تراز داوطلبان ۲۰۶۱) رتبه اول، امیرحسن مهدیزاده مقدم (ارائه ۲ کارگاه- میانگین تراز داوطلبان ۱۳۵۹) رتبه دوم و محمود بیگلری (ارائه ۲ کارگاه- میانگین تراز داوطلبان ۱۳۵۵) رتبه سوم را کسب نمودند.
این مدرسان برتر ارائه کارگاههای آموزشی برگزار شده توسط نهادهای ترویجی گروه آموزشی و پژوهشی نانوگستر مروارید پارس، کانون توسعه علوم و فناوری نانو بسیج دانشجویی خراسان رضوی، مرکز تحقیقات نانو دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و آموزشگاه علمی آزاد سنجش خرداد را بر عهده داشتهاند. از زمان شروع تا پایان ثبت نام ششمین مسابقه ملی فناوری نانو ۳۲ کارگاه آموزشی آمادهسازی این مسابقه توسط ۱۸ نهاد ترویجی در ۲۱ شهر از ۱۱ استان کشور برگزار شده است و در مجموع ۱۷۳۱ نفر از داوطلبان مسابقه در این دورهها آموزش دیدهاند.
همچنین ۲۱ مدرس نانو در برگزاری این دورههای آموزشی با نهادهای ترویجی همکاری داشتهاند که از این تعداد به تفکیک نوع تراز تدریس، ۵ درصد اعضای هیئت علمی راهنمای پایاننامه نانو مورد حمایت ستاد نانو، ۶۲ درصد مدرسان تراز الف، ۱۹درصد مدرسان تراز ب و ۱۴ درصد مدرسان تراز ج و به تفکیک مقطع تحصیلی،۵۷ درصد از مقطع دکتری تخصصی، ۳۸ درصد از مقطع کارشناسی ارشد و ۵ درصد از مقطع کارشناسی بودهاند.