شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۷:۰۳ | Saturday , 07 June 2025
کد خبر: ۲۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
رییس انجمن حمایت از مصرف کنندگان در گفتگو با آراس خواستار شد:

شهروندان هرگونه گرانفرشی و کم فروشی را به بازرسان گزارش دهند/ با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد

رحمانی زاده یادآور شد: بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازرسی اصناف و انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان ، ۳ مرجع رسیدگی به شکایات مردم در خصوص گرانی کالاهای ضروری هستند که شهروندان می توانند شکایت خود را به صورت کتبی ثبت کنند.
شهروندان هرگونه گرانفرشی و کم فروشی را به بازرسان گزارش کنند/ با متخلفین برخوردقانونی خواهد شد

آراس - شکوفه پایدار

علی محمد رحمانی زاده رئیس انجمن حمایت  از حقوق مصرف کنندگان استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار آراس در خصوص گرانی کالاهای ضروری مانند گوشت، برنج و‌ مرغ اظهار کرد: در این جنگ اقتصادی و فشار از سوی آمریکا برخی افراد در کشور این تحریم ها را همراهی می کنند و در بازار جو روانی ایجاد می کنند. 

رحمانی زاده در خصوص اینکه برخی به بهانه افزایش نرخ ارز در بازار اقدام به گران کردن کالاهای اساسی کرده اند، تصریح کرد:  این افراد به صورت غیر قانونی اقدام به افزایش قیمت کالاهای ضروری در کشور کرده اند.

رییس انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان با اشاره به اینکه شهروندانی که نسبت به موضوع گرانی ، کم فروشی و یا احتکار صنوف مختلف  اعتراض  دارند باید شکایت خود را به صورت کتبی در انجمن حمایت از مصرف کنندگان خوزستان ثبت نمایند گفت:  همچنین این امکان برای شهروندان و هم استانی هایمان  فراهم است که با شماره ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و‌ تجارت استان خوزستان تماس بگیرند و شکایت خود را ثبت نمایند، این موضوع در بازار از سوی بازرسی اصناف و بازرسین سازمان صنعت ، معدن و تجارت نیز رصد می شود.

رحمانی زاده با بیان اینکه بیش از 125 هزار واحد صنفی در استان وجود دارد گفت: هر یک از شهروندان و مصرف کنندگان  باید به عنوان یک بازرس صنفی عمل کنند و در این زمینه همکاری های لازم را داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازرسی اصناف و انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان ، ۳ مرجع رسیدگی به شکایات مردم در خصوص گرانی کالاهای ضروری هستند که شهروندان می توانند شکایت خود را به صورت کتبی ثبت کنند.
نظرات بینندگان
آخرین اخبار