يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۲:۰۳ | Sunday , 08 June 2025
کد خبر: ۲۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
مدیرکل ثبت احوال خوزستان:

عملکرد مثبت بانک شهر در رفع نیازهای مشتریان در نوروز ۹۷

مدیرکل ثبت احوال خوزستان گفت: بانک شهر در ایام نوروز ۹۷ در زمینه مشتری مداری و رفع نیازهای آنها عملکرد بسیار خوبی داشته است.
عملکرد مثبت بانک شهر در رفع نیازهای مشتریان در نوروز ۹۷

آراس: مدیرکل ثبت احوال خوزستان گفت: بانک شهر در ایام نوروز ۹۷ در زمینه مشتری مداری  و رفع نیازهای آنها عملکرد بسیار خوبی داشته است.

بهنام مریدی اظهار کرد: یکی از مولفه ها و آیتم های بسیار اساسی در صنعت بانکداری مشتری مداری و رفع نیازهای مشتری است.

وی با بیان اینکه بانک شهر در ایام نوروز ۹۷ در زمینه مشتری مداری  و رفع نیازهای آنها عملکرد بسیار خوبی داشته افزود: بانک شهر طی چند سالی که از تأسیس آن می گذرد کارنامه مثبتی از خود به جا گذاشته و در مشتری مداری عملکرد بسیار خوبی داشته است.

مدیرکل ثبت احوال خوزستان یادآور شد: با وجود اینکه سایر بانک ها در ایام نوروز در تعطیلی به سر می برند اما بانک شهر در تمام ایام تعطیلات باز بوده و با ارائه مطلوب خدمات زمینه کاهش  استرس مردم کاهش و حل مسائل مالی آنها را فراهم کرده است.

مریدی تصریح کرد: این خودش در آینده یکی از آیتم های مهم مشتری مداری است و هرچه  توجه و حساسیت بیشتری به این بخش نشان دهد در جذب مشتری موفقیت بیشتری هم به دست می آورد.

وی در پایان بیان کرد: در مجموع بانک شهر نسبت به بانک های دیگر فعالیت های خوبی را انجام داده است.
نظرات بینندگان
آخرین اخبار