يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۱:۰۳ | Sunday , 08 June 2025
کد خبر: ۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان: روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و بحث های درون سازمانی رشد داشته اند

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان به رشد روابط عمومی ها نسبت به قبل اشاره کرد و گفت: نسبت به دوره ی نخست، روابط عمومی ها به ویژه در بحث اطلاع رسانی و بحث های درون سازمانی رشد داشته اند.

آراس-سپیده اسکندری- رضا علیجانی مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان، در مراسم اختتامیه ی دومین جشنواره ی روابط عمومی های برتر شرکت های تابعه ی سازمان آب و برق خوزستان که روز یکشنبه 10 خردادماه در سالن آمفتی تاتر این سازمان برگزار شد، استقرار سیستم کیفیت 9002  ISO و رضایت مشتری 1004 ISO را موفقیتی برای این سازمان دانست و اظهار کرد: استقرار این سیستم که برای نخستین بار در روابط عمومی های کشور اتفاق افتاده است، با هدف ارتقای آموزشی صورت گرفت که سعی کردیم با ایجاد رقابت و انگیزه، بین کارکنان به آن برسیم.

وی افزود: با بررسی ارتباطات درون سازمانی و بیرون سازمانی، به این نتیجه رسیدیم که از استاندارهای موجود با کمک مشاورین برخوردار شویم. 

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان به رشد روابط عمومی ها نسبت به قبل اشاره کرد و گفت: نسبت به دوره ی نخست، روابط عمومی ها به ویژه در بحث اطلاع رسانی و بحث های درون سازمانی رشد داشته اند.

علیجانی تاکید کرد: در بحث استقرار سیستم های کیفیت و رضایت مشتری، بحث های انگیزشی و آموزشی برای ما بسیار مهم بود. به علاوه، در ارزیابی صورت گرفته، خروجی اهمیت زیادی داشت زیرا این خروجی در اختیار مدیران عامل شرکت ها قرار می گیرد.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان: روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و بحث های درون سازمانی رشد داشته اند
وی گفت: این ارزیابی که در آن نقاط ضعف و قوت روابط عمومی ها ارائه خواهد شد، می تواند در ترسیم نقشه ی راه آینده ی شرکت ها در حوزه ی روابط عمومی ها موثر باشد.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به ارزیابی حضوری آثار در این جشنواره، عنوان کرد: داوران این جشنواره برای نخستین بار ارزیابی ها را به صورت حضوری انجام دادند. این روش، کار را برجسته می کند و کیفیت آن را به نحو چشمگیری افزایش می دهد.

وی بیان کرد: در این دوره، نسبت به دوره ی پیش تغییراتی در شاخص های ارزیابی داشتیم و سعی کردیم با توجه به فعالیت شرکت ها، گروه بندی ها را متفاوت کنیم.



حجت الاسلام عبودتیان: روابط عمومی سیره ی ائمه و پیامبر اسلام بوده است

در این مراسم، سید جمال الدین عبودتیان ، مدیر حراست و عضو شورای فرهنگی شورای سازمان آب و برق خوزستان با بیان این که روابط عمومی از بزرگ ترین خصایص پیغمبر و از سیره ی ائمه در صدر اسلام بوده است، اظهار کرد: اگر تمامی برگ های تاریخ را ورق بزنیم می بینیم که در هیچ زمانی و در هیچ جنگی هیچ کس به دست پیامبر کشته نشد زیرا که ایشان اسوه اخلاق و روابط عمومی بود.

وی افزود: مسئله ی امر به معروف و نهی از منکر به نوعی روابط عمومی برتر و ارتباط انسان با جامعه و نوعی دوری از گوشه نشینی و عزلت است.

عبودتیان تاکید کرد: اگر اسلام پیشرفتی دارد پایه گذار آن پیامبر اکرم و آن هم با روابط عمومی بالا بوده است به نحوی که در زمان حاضر یک و نیم میلیارد نفر از هفت میلیارد جمعیت جهان مسلمان هستند.

عضو شورای فرهنگی شورای سازمان آب و برق خوزستان عنوان کرد: در سوره طلاق امده است که روابط زن و شوهر حتی زمانی که قصد جدایی از یکدیگر دارند باید به نیکی باشد.

وی افزود: اگر امروز جامعه ما به دور از اخلاق است، به این دلیل است که مسایل دین مبین اسلام و ارزش های اسلامی رعایت نمی شود.



مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان: روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و بحث های درون سازمانی رشد داشته اند


نظرات بینندگان
آخرین اخبار