آراس-سپیده اسکندری- مهندس فضل الدین موسوی، نماینده انجمن روابط عمومی ایران در غرب کشور و دبیر اجرایی جشنواره در مراسم اختتامیه ی دومین جشنواره ی روابط عمومی های برتر شرکت های تابعه ی سازمان آب و برق خوزستان که صبح امروز یکشنبه 10 خردادماه در سالن آمفتی تاتر این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: با استقرار سیستم مدیریت 9001 ISO ، 65 درصد در ارزیابی ها تغییر ایجاد شده است.
موسوی تصریح کرد: ارزیابی ها همواره غیر حضوری و بر اساس آثار رسیده به دست داوران بود. برای نخستین بار در دومین جشنواره ی روابط عمومی های شرکت های تابعه ی سازمان آب و برق، با نظارت و مدیریت آقای مطهری نژاد، ارزیابی حضوری صورت گرفت و بر اساس تحلیل و جمع بندی صورت گرفته، در ارزیابی حضوری 65 درصد تغییر در ارزیابی ها صورت گرفته است.
وی افزود: این نتیجه نشان داد که فعالیت های بسیار گسترده ای در روابط عمومی ها صورت می گیرد که عدم تخصص در دسته بندی اطلاعات و گزارش عملکرد نویسی، در برخی موارد دیده نشده اند.

دبیر اجرایی جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت های تابعه ی سازمان آب و برق خوزستان گفت: با استفاده از فرصت های موجود، فاکتورها و شاخص های تخصصی و حرفه ای انجمن روابط عمومی ایران و بومی سازی آن ها و ترکیب اش با ISO اتفاق جدیدی را شاهد بودیم که با همت روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان اتفاق افتاد.
وی تصریح کرد: تلاش شش ماهه ی پژوهشی و همکاری با موسسه بین المللی ICS نشان داد در ارزیابی های اولیه و تمدیدهای سالیانه یک سازمان، سه قسمت حراست، مالی اداری و روابط عمومی به دلیل فعالیت های تخصصی و ویژه، معمولا نادیده گرفته می شوند.
موسوی افزود: در راستای برجسته تر کردن خدمات روابط عمومی ها و ارتباط مشخص و تنگاتنگ و هدفمند و رضایت مشتری استقرار سیستم کیفیت و رضایت مشتری، با چهار رویکرد ارزیابی، انگیزشی، آموزشی و ارتقا اتفاق افتاد.
دبیر اجرایی این جشنواره بیان کرد: استقرار این سیستم، کاری دقیق و سنجیده با فرآیند سخت بود که روابط عمومی آب و برق این ریسک را پذیرفت و در نهایت منجر به استقرار این سیستم شد و برای نخستین بار در کشور در یک روابط عمومی، سیستم 9001 ISO و 1004 ISO مستقر می شود.