مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: روابط عمومیها پیش از آنکه بلندگویی یکطرفه باشند، به عنوان پلی ارتباطی، روابط مردم و سازمان را ترمیم و برقرار سازند.
به گزارش ایسنا؛ هومن خورشید در سومین جشنواره روابط عمومیهای استان خوزستان که امروز نهم خرداد ماه در تالار امام رضا (ع) اهواز برگزار شد بیان کرد: روابط عمومی ها در ارتباط با مردم مدافع و بیان کننده خدمات دستگاه ها هستند و در ارتباط با مدیران خود باید انتقال دهنده صدا و فریادهای مردم باشند و بیش از آنکه بلندگویی یکطرفه باشند ، به عنوان پلی ارتباطی ، روابط مردم و سازمان را ترمیم و برقرار سازند.

وی اظهار کرد: اکنون در آستانه آخرین سال دولت اول دکتر روحانی و در سالی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آن را به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل مزین کرده اند و در شرایطی که بیش از هر زمان دولت در مظلومیت رسانه ای و اطلاع رسانی قرار دارد نقش زحمتکشان روابط عمومی بیش از هرزمان پر اهمیت تر است.
هومن خورشید ابراز کرد: نهاد نوپای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خوزستان در آستانه اولین سال تشکیل خود ، در این دوره از دولت با یاری اصحاب رسانه و با دراز کردن دست یاری به کلیه صاحب نظران و کارشناسان این عرصه ، باید با تبیین دستاورد های دولت، ضمن رفع دغدغه ها و نگرانی های جامعه همگام و همراه با مدیران تلاشگر ، زمینه های رشد اقتصادی ، مهار تورم و توسعه اشتغال که از مهترین رویکردهای دولت تدبیر و امید است را فراهم کند.
او گفت: در این زمینه با ارتباط میان صاحب نظران ، نخبگان فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی و تشکل های مردم نهاد در عرصه کلاسیک فعالیت های روابط عمومی و در عرصه های نوظهوری همچون اینترنت و شبکه های اجتماعی ضمن کمک به دولت، پیام رسان و بازگو کننده تلاش ها ، دستاوردها و محدودیت های دستگاه های اجرایی به مردم و انعکاس دهنده خواسته ها و انتظارات جامعه به مسئولان باشد.
خورشید ابراز امیدواری کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همراه و یاور مردم و دولت و مرجعی برای متخصصان و کارشناسان این عرصه باشد .
گفتنی است در سومین جشنواره روابط عمومیهای استان با عنوان جشنواره "سلام" روابط عمومیهای برتر در سه بخش معرفی و از آنان تقدیر شد.
همچنین در این جشنواره یک کارگاه آموزشی با موضوع آینده روابط عمومی برگزار شد.