چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۴ - ۲۲:۰۵ | Wednesday , 23 July 2025
کد خبر: ۱۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵

همایش منطقه ای امور فنی و راهبردی حوزه های ثابت و سیار شرکت مخابرات ایران در اهواز برگزار شد

همایش منطقه ای امور فنی و راهبردی حوزه های ثابت و سیار شرکت مخابرات ایران در تاریخ 25 مهر 1395 با حضور استان های بوشهر ، فارس ، کرمان ، کهگیلویه وبویر احمد و هرمزگان در استان خوزستان برگزار شد.


همایش منطقه ای امور فنی و راهبردی حوزه های ثابت و سیار شرکت مخابرات ایران در تاریخ 25 مهر 1395   با حضور استان های بوشهر ، فارس ، کرمان ، کهگیلویه وبویر احمد و هرمزگان در استان خوزستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان این مراسم با تلاوتی آیاتی از قرآن  مجید و پخش کلیپی از شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی آغاز شد .

 در ابتدا مهندس مشیدی مدیر  مخابرات منطقه خوزستان  ضمن خوش آمد گویی و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان،   آمادگی خود و پرسنل شرکت مخابرات منطقه خوزستان را برای رسیدن به اهداف ره نگاشت و باور  قلبی  به اجرای این برنامه را اعلام نمود. وگزارشی از رشد وصول مطالبات مالی و قرار داد با  شرکت های فعال  منطقه  و توسعه مخابرات استان ارائه کرد.

در ادامه مراسم دکتر سرائیان ضمن خوش آمد گویی و تسلیت ایام محرم یاد و خاطره شهدای کربلا و 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند. ایشان ، اجرایی کردن نظریات  و تبادل افکار را گام اساسی در جهت رسیدن به اهداف ره نگاشت دانست.   وی یکی از اهداف اساسی رگولاتوری  را دادن حق انتخاب به مشتری با ایجاد رقابت دانست و افزود ، استفاده بهینه از فضای رقابتی در حوزه ict که تحقق آن در گرو مسئله مشتری مداری است ،می تواند خواست رگولاتور را محقق کند .

دکترسراییان  مدیریت و کنترل ریزش  مشتری را یکی از استراتژیک ترین پروژه های مسیر ره نگاشت دانست  و گفت ،  در این استراتژی سه رویکرد می توان داشت  :رویکرد منفعلانه و سکون ، رویکرد فعال و پایا و رویکرد پیشدستدانه  یا pure  active   .سومی رویکردی پیش بینی کننده و اساسی در امر مدیریت و کنترل ریزش محسوب می شود . وی احساس مسئولیت در قبال ریزش مشتری را امر مهم در مدیریت مناطق مخابرات دانستند.

 
همایش منطقه ای امور فنی و راهبردی حوزه های ثابت و سیار شرکت مخابرات ایران در اهواز برگزار شد
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران  گفت . فضای کسب و کار حوزه فناوری ، متغیر و رو به رشد است و به صورت دائم نیازمند توانمند سازی نیروی  انسانی است که یادگیری و اجرای عملی نظریات و سازماندهی آن ها باید سرلوحه کارها قرار گیرد . لذا یادگیری الزام ره نگاشت است .وی شناخت فناوری اطلاعات و استفاده از IT   را در پیشبرد اهداف کاری امر ضروری و اجتناب ناپزیر خواند.  و اشراف و تسلط همکاران  در این بخش خواستار شد .
نظرات بینندگان
آخرین اخبار