کد خبر: ۳۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴:۰۸ - ۱۳ دی ۱۴۰۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: سامانه جامع جستجوی شغل و جستجوی نیروی کار مناسب در استان خوزستان فعال شد.

ارسلان غمگین در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای تسریع در دستیابی به نیروی کار ماهر و مناسب با فرصت های شغلی، سامانه جستجوی شغل در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور فعال شد.

وی گفت: جویندگان کار می‌توانند با ورود به این سامانه درخواست شغل خود را اعلام کرده و کارفرمایان نیز از طریق همین سامانه می‌توانند با ورود به سامانه، بی واسطه و در کوتاهترین زمان ممکن نیروی کار مورد نیاز خود را تامین کنند.

وی افزود: با فعال شدن این سامانه که به بهتر شدن فضای کسب و کار منجر می‌شود هم زمینه ارتباط کارجو با کارفرما در اسرع وقت فراهم می شود و هم عدالت در توزیع فرصت های شغلی به بهترین شکل ممکن فراهم می‌آید.

وی با بیان اینکه سامانه جستجوی شغل فرصت مناسبی برای استفاده کارجویان از خدمات کاریابی ها و کاهش زمان و هزینه جستجوی شغل است، بیان کرد: سامانه جستجوی شغل یکی از راه‌های بهبود عملکرد کاریابی‌ها در زمینه اعلام فرصت‌های شغلی و ارتباط با کارفرمایان و کارجویان است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان همچنین با اشاره به اهتمام ویژه برای ساماندهی بازارکار افزود: ۳۰ مرکز کاریابی غیردولتی هم اکنون در بیشتر شهرستان‌های استان خوزستان فعال هستند که تا پایان امسال به ۳۵ مرکز خواهند رسید.


منبع: ایرنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار